Web Designer

Wojsko Polskie - forum wojskowe

Co po studiach licencjackich?

Na co pozwala Twoje wykształcenie? Do jakiej szkoły pójść, by pracować w wojsku?

Postprzez damil1 poniedziałek, 5 stycznia 2009, 20:33

Witam,mam pytanko?!? Jestem zaocznym studentem,ostatni rok(licencjat).Z tego co słyszałem weszła juz armia zawodowa wiec zaczołem sie dosyć mocno zastanawiać czy nie zostać zawodowym żołnierzem.Niewiem gdzie moge zasięgnąc na ten temat informacji i co by było dla mnie najlepszym rozwiązaniem(JAKAŚ SZKÓŁKA CZY COS?) bede wdzieczny za pomoc i sugestie :-)
damil1
Szeregowy
Szeregowy

Postprzez www.wojskowe.info poniedziałek, 5 stycznia 2009, 21:21

Szczegółów dowiesz się w najbliższej placówce WKU. Z licencjatem możesz aspirować na oficera.
www.wojskowe.info
Marszałek
Marszałek

Postprzez damil1 wtorek, 6 stycznia 2009, 11:47

hmmm.dziekuje bardzo za odpowiedz.jeszcze jedno małe pytanko.Jestem z wielkopolski(Śrem ok 40km od poznania) i studiuje zarządzanie, specjalizacja logistyka.jakieś sugestie w jakim kierunku startować??
damil1
Szeregowy
Szeregowy

Postprzez www.wojskowe.info wtorek, 6 stycznia 2009, 22:18

Jeśli interesuje Cię praca w logistyce wojskowej to istnieją 2 takie jednostki w Polsce. 10 Brygada Logistyczna w Opolu i 1 Brygada Logistyczna w Bydgoszczy. Obie brygady niezbyt blisko Poznania :/. Należy nadmienić, że każda jednostka wojskowa posiada w swoich strukturach pion logistyki. Te dwie wymienione są "logistyczne" w całości. Bez problemu możesz startować w kierunki logistyki - jest taki kierunek w SPWLąd we Wrocławiu.
www.wojskowe.info
Marszałek
Marszałek

Postprzez kozolec piątek, 20 lutego 2009, 22:23

Witam!