Web Designer

Wojsko Polskie - forum wojskowe

Kobieta - Szeregowy Zawodowy

Kobiety w wojsku - wymagania, szanse, możliwości

Re: Kobieta - Szeregowy Zawodowy

Postprzez izabela czwartek, 15 stycznia 2009, 18:59

zauważyłam,że wymaganym dokumentem, jaki nalezy złożyc w szkole podoficerskiej jest prawo jazdy kat.B.
Czy faktycznie jest to niezbędne? Jestem w trakcie robienia kursu na prawo jazdy, a rekrutacja kończy się z dniem 30 maja. Czy może byc to problem i oznaczac, że bedę musiała czekac kolejny rok jeśli do 30 maja nie uda mi się zakończyc kursu?
izabela

Postprzez grochu piątek, 16 stycznia 2009, 20:50

kobiety, dajcie sobie sopkój z wojskiem, zajmijcie się dziećmi i mężami..... :lol:
grochu

Postprzez Malgosia 23 niedziela, 18 stycznia 2009, 19:55

Witam mam 23 lata i bardzo chciałabym pracowac w wojsku. Jestem absolwentka technikum fototechnicznego, mam mature. Po ukonczeniu szkoly sredniej chcialam isc do szkoly podoficerskiej niestety zycie chcialo inaczej.Chcialabym sie dowiedziec jakie mam szanse dostac sie do WKU i jakie powinnam ku temu poczynic kroki. Bardzo prosze o wskazowki.Z gory dziekuje.
Malgosia 23

Kobieta - Szeregowy Zawodowy

Postprzez ninek81 niedziela, 18 stycznia 2009, 20:19

Witam,mam 27 lat i jestem magistrem wychowania fizycznego i pedagogiki,chciałabym iść do wojska,ale zupełnie nie wiem od czego zacząć... byłabym wdzięczna za informacje co powinnam w pierwszej kolejności zrobić.Za odpowiedź z góry dziękuję.
ninek81
Szeregowy
Szeregowy

Postprzez Agusia wtorek, 20 stycznia 2009, 18:25

Witam Mam pytanie... czy po licencjacie z socjologii mam szanse dostac pracę w wojsku??? Chciałabym podjąc taką prace.... Pozdrawiam...
Agusia
Szeregowy
Szeregowy

Postprzez kajeczka środa, 21 stycznia 2009, 12:17

OJa...... tu wszystko pisze :ludzie czytajcie troche ...... Możesz zostać żołnierzem zawodowym, jeżeli masz:

polskie obywatelstwo – i nie posiadasz żadnego innego,
skończone 18 lat,