Web Designer

Wojsko Polskie - forum wojskowe

Praca po magisterce

mgr inz Politechnika Warszawska

Postprzez tchomikt środa, 29 lipca 2009, 23:41

Witam,

Czy mgr inz po Politechnice Warszawskiej (elektrotechnika), technik telekomunikacji, 31 lat ma szansą na pracę w wojsku? Czy trzeba najpierw skończyć szkołę oficerską?

Pozdrawiam
tchomikt
Szeregowy
Szeregowy

Re: magister w wojsku

Postprzez atyde04722 środa, 2 września 2009, 11:25

ja również jestem zainteresowana pracą w wojsku, aktualnie jestem studentką zarządzania ( specjalizacja: zarządzanie zasobami ludzkimi) oraz ekonomii (gospodarowanie funduszami europejskimi). Oba kierunki kończę za rok. Jak wygląda moja sytuacja? czy mam szansę na pracę w wojsku?
atyde04722
Szeregowy
Szeregowy

Re: Praca po magisterce

Postprzez Narty środa, 17 marca 2010, 20:17

"Od 2009r. nawet rekrutacja w szkołach wojskowych (lądowych, morskich..) została ZAWIESZONA z powodu pomysłu państwa na zmniejszenie armii"
Nic tylko podziękować panom z PO...
Narty
Szeregowy
Szeregowy

Praca w wojsku po studiach

Postprzez Pawel1978 poniedziałek, 26 kwietnia 2010, 08:26

Witam, Jestem absolwentem uczelni wyższej technicznej jaką jest Akademia Morska w Sczzecinie, kierunek trabsport. Posiadam stopień oficerski mata podchorążego. Chcialbym pracować w wojsku, co muszę zrobic???
Pawel1978
Szeregowy
Szeregowy

Re: wojsko po studiach

Postprzez www.wojskowe.info środa, 28 kwietnia 2010, 19:21

Pytanie, czy przez "stanowisko administracyjne" rozumiesz etat cywilny czy żołnierski. Jeśli cywilny, to szukasz na własną rękę wolnego etatu w jednostkach, polecam do poczytania wątek praca w wojsku dla cywila.
Jeśli ma to być etat żołnierski, to albo zaczniesz od szeregowego zawodowego, stawiając się wcześniej na kwalifikację wojskową, albo skończysz studium oficerskie. Innej drogi nie ma.
www.wojskowe.info
Marszałek
Marszałek

Postprzez luke niedziela, 2 maja 2010, 10:42