Web Designer

Wojsko Polskie - forum wojskowe

PRACA DLA KOBIET WOJSKU!! PRosze o odpowiedzi

Kobiety w wojsku - wymagania, szanse, możliwości

PRACA DLA KOBIET WOJSKU!! PRosze o odpowiedzi

Postprzez eloziomalinka środa, 10 listopada 2010, 16:13

Hejka:) Chciałabym się dowiedzieć gdzie w Lubuskim kobiety mogą dostać się do wojska?
Również jakie są wymagania?
Osobiście jestem po technikum, niestety matury nie mam,mam jakies szanse? dobrze biegam , jestem b,. dobrze wysportowana, mistrzyni województwa,miałam iść na AWF ale niestety z matura mam problem .I mnie kreci wojsko:P
Proszę o odpowiedzi, i dziękuje;*
eloziomalinka
Szeregowy
Szeregowy

Re: PRACA DLA KOBIET WOJSKU!! PRosze o odpowiedzi

Postprzez Catrine12 czwartek, 11 listopada 2010, 18:09

1.obecnie miejsce w wojsku uzależnione jest od wolnych etatów w danej jednosce.
2.wymogi?Poszukaj a znajdziesz.( niekaralnoś i zdolnośc fizyczna.i psyciczna......)
3.z tym wykształceniem tylko korpus szeregowych,chyba,że w zycie weszła ustawa mówiąca o przyjmowaniu na stanowiska podoficerskie ludzi ze średnim wykształceniem bez matury (nie jestem pewna)
4.fakt,ze dobrze biegasz to nic nie znaczy ,dużo ludzi jest wysportowanych
5.matura teraz nic nie znaczy,liczą sie kursy i studia,w szczególnosci inżynierskie przydatne w wojsku,po jakichkolwiek studiachnp.pedagogicznych wojsko ma dużo chetnych.
6.NAJWAŻNIEJSZE wojsko obecnie przyjmuje na zawodowych szeregowych ludzi po odbytej zasadniczej służbie wojskowej,cd.2jedyna droga dla ludzi bez zsw to studia wojskowe lub czekanie na cud.
7.służba przygotowawcza TYLKO pod NSR dla ludzi bez zsw,nieoficjalnie po tej słuzbie można się starac na zawodowego,ale jesli jest wolny etat,ogłoszony jest nabór w jakieś jednosce i co ważne to plecy, niestety.

REASUMUJĄC "BAŁAGAN W MON"wojsko nie patrzy na ambicje młodych ludzi,którzy naprAwade chcą robic w zyciu to co lubią,dla których ważne są jakieś wartoścvi TYLKO PATRZY NA ZNAJOMOŚCI I PIENIĄDZE>.